Torsdag

Hej!

Jag har haft massvis med läxor och har fortfarande det så jag hinner inte skriva så mycket. Filmkunskapsprovet blev inställt för läraren var sjuk så det kommer vi göra vid ett annat tillfälle. Jag kan tydligen inte ladda ner photoshop till min dator så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag får väl åka tidigare till skolan på måndag eller något sådant desperat.

Ska plugga franska och skriva klart en engelskauppsats nu.

Idag hade jag ljudteknik, spelade in från keyboard, var jättedålig och fattade ingenting haha. Jag hade ensemble också det gick bättre än vanligt, gemu, som vanligt. Kör, som vanligt och naturkunskap! Roligt! Älskar naturkunskap haha ;) Fast ensemblen ägde ut den idag.

Nu ska jag som sagt plugga! Imorgon drar jag söderut. Ellen åker innan mig så jag får sitta ensam i tre timmar...men det blir nog bra, jag kan ju göra läxor och läsa och sådär.

Kram!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0