Tisdag

Hej!

Idag så hade jag ins/sång, ensemble, gemu och datorkunskap. Alla lektionerna var som vanligt, några redovisade på ins/sång, vi spelade och valde till en ny låt på ensemblen och vi jobbade med stämmor på gemun. På datorkunskapen gör vi just nu affischer i photoshop. Det gick ganska bra för mig, jag fick sitta och pilla en hel del när jag skulle klippa ut mig och några vänner från ett kort, så det tog större delen av lektionen. Sen när jag äntligen klippt ut och klistrat in oss så klickar jag på spara, och datorn hänger sig. Jättekul! Verkligen! David (läraren) försökte hjälpa mig men det fanns ingenting annat att göra än att tvångsavsluta och allt gick förlorat. Det leder till att jag måste göra allt hemma, igen. Och jag har inte ens photoshop. David tipsade om nån sida där man kunde ladda ner "prova på photoshop" i 30 dagar. Men jag kunde inte hitta den sidan. Så jag mejlade honom och hoppas att han svarar snart. Då kan jag kanske jobba med det på båten.

När jag kom hem så gjorde jag läxor. Jobbigt men nödvändigt. Har fortfarande franskan kvar. Imorgon har jag prov i filmkunskap. Det känns som att jag borde läsa häftet igen för annars kommer jag ångra det imorgon men jag har redan läst det skjuttioelva gånger så jag tror att jag kan det. Jag läser det imorgon på bussen igen. På tal om imorgon! En soft dag väntar! Jag har ingen samhälle för läraren är sjuk, jympaläraren är också sjuk så jag har ingen gympa heller. Det resulterar i att jag börjar 12:55 imorgon. Med EOS, vi ska prova kostymer och sedan är det såklart provet, men ändå! Efter eos har jag en halvtimmes rast och sedan har jag engelska till klockan 16:50 så min skoldag imorgon är från 12:55-16:50 minus en halvtimma :). NICE! :D

Nu ska jag, kanske ta lite glass? Har lite kvar hihi <3

Kram!!<3


Vackra människor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0