Tidig

Hej!

Idag var jag riktigt tidig. Var tvungen att gå upp lite tidigare för att Ellen skulle kunna linda min handled, det blev värre efter volleybollen. Det kan jag bara skylla på mig själv men jag måste försvara mig och säga att det i stunden inte gjorde särskilt ont. 

Igår så snackade jag med mamma en stund och sedan med Fanny! Det var jättelänge sedan, känns det som i alla fall. Egentligen pratade vi lite grann på nyår, men det var så kort att det inte räknas. Så det fanns en del att snacka om :)

Jag kom på igår att jag älskar Shakespear, eller hans verk i alla fall. Var inne och googlade på Shakespear och där stod det massvis med intressant information. Bl.a. att man tror att han kunde ha varit bisexuell och att man inte är säker på att det är han som skrivit all verk för hans handstil på testamentet är inte alls likt den som skrivit alla pjäser osv. Jag tror dock att om man ligger på sin dödsbädd och ska skriva ett testamente så kan det se lite skraltigt ut av vissa skäl. Så jag tror på honom!

Idag ska jag ha: Naturkunskap, långt hål, gemu, ensemble och ljudteknik. Ska bli en ganska bra dag tror jag. :).

Nu ska jag nog gå att borsta tänderna..även fast jag har tjugo minuter kvar innan jag ska gå.

Kram!! <3<3

me and Fanny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0