Sooooofffft!!!

Hej!

Idag började jag tio över nio med samhälle, vi kollade på film så det var soft. Gympan var också ganska soft, vi spelade volleyboll och övade mest på att sörva. Sedan var det bara eos kvar (engelskan var inställd). På dramadelen så fick vi träna på våran pjäs, jag ska spela Helena i " En midsommarnattsdröm" av ingen mindre än Shakespear! Fint! :)

På bild/filmdelen så kollade vi på filmklipp och pratade om film genom tiderna som vi sen ska ha prov på om någon vecka...Vet inte hur jag ska kunna komma ihåg allting!

Nu ska vi väl snart äta, vet inte vad vi ska ta. Tog bacon i måndags, köttbullar igår, vi fick köttbullar i skolan idag så det lutar väl åt bacon igen...om vi inte gräver fram något annat intressant från frysen ;).

Imorgon har jag sovmorgon till klockan tio eftersom att vi inte har någon kör.

Kram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0