Måndag

Hej!

Nu är jag hemma från en låååång dag. Men samtidigt så gick den ganska fort. Jag är trött och orkar inte skriva så jättemycket. Men jag hade piano, fick en ny låt. Svenska gjorde lite av varje, samhälle fick tillbaka nyland och fick veta att jag ligger på ett Mvg :). Sjukt glad! Sen var det matte, jag vet inte vad jag ska göra på fredag för jag blev klar med allt idag, till sist var det franska. Där ligger jag på ett Vg men jag tycker nog att det räcker för franska är svårt!

Har precis ätit köttgryta, något som jag lagade för första gången igår. Imorgon blir det nog gymmet om jag nu får träna, vet inte om jag ska vänta på Ellen eller gymma lite innan, sedan åka hem, sedan tillbaka och gymma med Ellen igen. Men frågan är om jag orkar det..

Nu vill jag bara...måla av nån anledning men jag har glömt allt i skåpet igen...Jobbigt..

Bye Bye! <3


Vill utomlands igen! NU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0