Klantigt!

Hej!

Idag klantade jag och Ellen oss rejält. Vi gick upp ganska tidigt för att åka till haninge centrum (skulle kolla om det fanns nåt fint på rea). Vi gick omkring och kollade lite -jag hittade en sak som jag ska önska mig av mamma och pappa, kanske- när vi var klara var klockan lite innan två så vi tänkte att vi skulle äta lite lunch. Det var jättefullt så klockan var nästan tre innan vi fick maten, vi åt upp lite snabbt och gick sedan bort till busstationen för att ta första bussen till öb. Vi fick vänta ett tag, tjugo minuter ungefär. Kallt, men vi gick in på en pressbyrå som låg bredvid. Vi handlade lite av varje på öob (typ nudlar, müsly och lite såna saker.) Sen gick vi ut till bussen. Den här gången behövde vi bara vänta några minuter.

När vi äntligen kom hem så var klockan ungefär halv fem. Vi tänkte då sticka till gymmet en stund. I sista sekunden kom vi att tänka på att det var lördag och man kanske borde kolla när dom hade öppet. Dom stängde 16.00. Kul! Not...

Som sagt, klantigt.

Nu ska vi nog snart koka lite nudlar (billigt och bra haha 2.50 på öb hihi). Sen blir det ännu en kväll med one tree hill. Något jag aldrig tidigare sett på, men det är ganska bra.

Nu ska jag gå, har läst naturkunskap idag. Det var nästan inget nytt, jag läste 25 sidor och på ungefär tre av dom lärde jag mig något nytt. Jag är nästan lite besviken, jag trodde att naturkunskapen skulle bli jättekul. Men om det redan är saker man kan, så är det inte så kul. Jag vill LÄRA mig hur allt går till och hur allt är uppbyggt osv. Inte bara traggla samma saker igen...Men det kanske blir bättre.

Kram!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0