Hej

Nu har jag varit och tränat, gick ganska bra. Jag tycker att jag är värd lite träningsvärk imorgon för idag så körde jag först på en sån där " cykel" som man flyttar händer och fötter. Det är svårt att förklara, men jag gjorde det i tjugo minuter med en hastighet på ca. 19,9km/h så det blev några km. Sen så gjorde jag lite andra saker. Det roliga och väldigt tänkvärda var när jag kom tillbaka till omklädningsrummet. Där sitter en mamma med två barn som kanske är 4 och 6 år. En av dom säger,
"hoppas att jag inte missar mitt tv-tittande idag" mamman svarar " Ja, men då får du skynda dig".

Att man vill hem och kolla på tv! När jag var liten så var badhuset det coolaste stället på jorden (nästan) och jag skulle aldrig säga " Hoppas att jag inte missar mitt tv-tittande" Jag skulle sagt " snälla, snälla, snälla kan vi stanna lite till?" Konstigt hur det kan bli..

Nu ska jag snart sova, så jag måste gå.

Kram!! <3

p.s. har varit lite dålig på att blogga men det är mycket läxor nu d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0