Torsdag

Hej!

Är hungrig idag igen så det blir supersnabbt inlägg idag med.

Jag valde indeviduella val på morgonen, det blev barpiano, bi-instrument sång och utökat med naturkunskap. Ska bli superskoj!

Efter det så hade jag hål i tre timmar så jag pluggade natur och lite franska (har läxförhör i franska och prov i naturkunskap imorgon). Sen hade jag gemu, vi skulle typ spela noter och lista ut vilken låt det var. Lite småklurigt men det blev lättare på slutet. Efter så var det ensemble SUPERDUPERKUL som vanligt men Seth sa faktiskt att det var nog den roligaste ensembletimmen han haft på hela sin tid på rytmus, då är det kul!

En haltimmes rast och sedan var det ljudteknik, vi har ett mindre prov eller läxförhör nästa vecka så vi gick igenom det och sedan fick vi veta vad vi ska göra efter lovet. Vi ska spela in låtar! Vi skulle själva dela in oss i grupper, Josef hoppade genast mot mig och sa " Jag är med Matilda, hon är pianist" Haha! Så nu är jag i grupp med, Josef, Li och Amanda. Vi ska ha Muses låt Starlight så det blir att planka!

Nu vill jag ha mat, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0