Snabbt-hungrig

Hej!

Jag är hungrig så skriver bara lite och väldigt snabbt.

Hade en helt okej dag, vi brottades på gympan, jag slog martina, elise slog jag någon gång och moa en gång. Det var ganska kul, jag trodde att jag skulle dö men det var inte så svårt eller farligt :).

På eos så var jag och många andra jättetrötta. På eos-bilddelen så var det faktiskt folk som somnade. En kille sov men vaknade när man petade på honom, då kollade hela klassen på honom, lite pinsamt kanske haha. Flera andra lade sig ner över bänken och en tjej satt och flimrade med ögonlocken i försök att hålla dom uppe. Då och då somnade hon till. Det var lite kul för det var precis så jag kände mig så jag fick ett mindre skrattanfall som jag tror att jag lyckades dölja ganska bra genom att: hosta, bita mig i läppen och kolla ner i golvet.

På engelskan skulle vi skriva om våran bok. Jag vet inte om det blev bra, "I just rambled on" kan man ju säga. (rambled är felstavat tror jag men jag menar det som betyder ung. pladdrade)

Nu ska jag äta för jag år sjuuuukt hungrig!

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0