Hemma!

Hej!

Nu är jag hemma! På riktigt! och ska vara det i en vecka! härligt!!

Båtresan gick bra, jag hade något som kan liknas vid grannfejden några sittplatser ifrån mig, det var något om att den ena hade benen på något konstigt sätt och nåt, det kom besättningasmän och löse det lite senare haha! Det var lite is så det blev försenat med 20-25 min. Men det var i alla fall inte en och en halv timme som sist! Jag hade den bästa platsen jag någonsin haft på båten: En vilstol, ledig plats bredvid mig, fönstret på andra sidan (så jag kunde lägga väskan och sådär i förnstret) och ett eluttag precis vid mina fötter. Det gjorde så att jag kunde kolla på film hela resan! Det gjorde att det gick mycket snabbare, men tyvärr så blev ju läxorna lite lidande men so what? Jag har ju lov! :) <3

Nu ska jag gå upp och fixa med nåt...vet inte riktigt vad än men jag hittar nog på något haha ^^

Puss och Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0