För det är ingen vanlig dag för det är Min födelsedag!

Hej!

Idag har min dag varit lång men bra! Den började med ett telefonsamtal av mamma när hon ringde och sjöng!

Jag gick upp imorse klockan halv sju, åt frukost, gjorde i ordning mig och sprang sedan till bussen. Jag fick verkligen springa för jag såg den rulla in i rondellen innan busshållplatsen när jag var 200m från hållplatsen så jag fick tokrusa sista biten. Men jag hann!

Dagen började med matteprov, jag tror att det gick helt okej. Sedan hade jag pianolektion, jag fick lite skalor och en låt som jag ska spela. Efter det så lyssnade jag, Ellen och Elise på när Lova och Moa tränade inför sånguppspelet. Det lät superbra! Det ska bli intressant att kolla på sånguppspelet för alla är så himla duktiga!

Lunchen var helt okej, kycklingsnitschel (vet inte om det är felstavat men det ser inte riktigt rätt ut). Lektionerna gick fort, många sa grattis. Min mentorsgrupp och mattegrupp sjöng för mig :). Staffan fick en biskvi som min mormor gjort av mig, han tyckte att den var supergod! (och det är dom också).

På väg hem så köpte jag en förpackning tortellini som jag tog till kvällsmat. När jag kom hem så låg det ett paket på min plats! Från farmor, där i hittade jag ett par strumpor (raggsockor) och ett kort :). Jättegulligt! Där hittade jag också ett kort från Ellen och ett halsband. Sist jag var hemma så fick jag med mig ett paket som brorsan slagit in, han gillar nog att använda tejp haha. Jag fick slita upp pappret för att öppna ;). Jag har också pratat med mormo, hon ringde förut och gratulerade mig.

Nu ska jag, göra nåt kanske kolla lite på en film eller något sådant. När Ellen kommer hem så ska vi ta varsin biskvi och fika lite :).

En miljon kramar!!! <3

p.s. jag har också fått många fins grattis på facebook och en hel del fina sms :). Måste dock ge lite ära till den bästaste Fanny på denna jord som suttit och skrivit ner inte en utan TRE födelsedagslåtar åt mig på facebook, varav en hade fem verser. Fint litet sär jag har till vän <3 d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0