Duktig cheeyy

Hej!

Idag har jag varit duktig igen.

Dagen började med att jag och Ellen nästan missade bussen imorse. Det visade sig sen att den var en kvart sen så vi fick stå och vänta på den istället. Vi kom självklart försent till första lektionen. Vi kom inspringande anfådda och fina. Det visade sig att vi inte hade någon lektion. Två timmars hål. Tack...

Vi pluggade lite, sen hade jag gemu och ensemble. Jag fick gå tidigare från gemun för jag blev klar fort. På ensemblen så ska vi göra om en låt och dom valde mitt förslag! :D Eller vi tog mitt förslag och blandade det med ett annat men ändå! Jag blev sjukt glad!

Efter ensemblen åt jag med stina, hilding och erik. Efter en stund så kom moa och satte sig vid oss. Jag åt vårrullar, idag igen. Åt det igår också, men jag ville inte ha det andra. Det var någon form av vattnig köttgryta. Tur då att man har flera alternativ! :D

Jag hade datorkunskap, fick tillbaka min photoshop uppgift. Jag fick MVG!!! :D Jag blev sjukt glad! Nu ska vi jobba lite med ergonomi, jag jobbar med Adam och Jonathan. Det ska bli kul :).

När jag kom hem så sprang jag och nu har jag pluggat och diskat. Snart så ska jag plugga lite till men jag kände för att skriva av mig lite först haha!

Ikväll blir det bacon och pasta. Det går väl an. Den här veckan kommer nog vara korv/bacon veckan. I helgen åker Ellen hem så då skarvar jag kanske med lite köttbullar! :D

Nej, nu ska jag plugga.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0