blahablaha

Hej!

Idag hade vi uppspel på eos. Det gick sådär...jag tappade bort mig två gånger. Jag var sjukt nervös men det var kul att se när dom andra spelade.

Jag hade inget samhälle så jag började klockan elva med gympa. Vi hade volleyboll så det var ganska soft. Gympaläraren hade betygssnack så vi spelade själva. Vi var sex stycken på varje lag och spelade på två olika nät (fyra lag alltså). Det var jättekul för ingen var typ seriös. En gång så råkade jag "krocka" med hovis eller, han sprang åt ett håll och jag trillade samtidigt så jag trillade typ över hans ben...eller nåt sånt det var ett förvirrat läge för han trodda att han fällt mig haha. Den gympalektionen var nog den roligaste jag haft! På slutet så ställde sig alla vid ett nät så vi var tolv på varje lag och sen spelade vi med tre bollar, det var riktigt förvirrat och det var nog bara tur att ingen slog sig.

Eos har jag pratat om, engelskan så läste vi högt ur våran nya engelskabok.

När jag kom hem så skrev jag en underbar dikt till Fanny eftersom att jag under dag fått några ytterst konstiga sms...Min dikt löd såhär:

En gul ros, lysande som solen välkomnar livet likt en badboll som flyter bort på djupt vatten.
En gul ros, lyser som solen i vasen där jag satt den.
En dag faller bladen av,
liksom när en molnig dag är kvav.


Mycket vackert haha :).

Kram!!<3 nu ska jag göra läxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0