Wiiihu!

Jäklar vad kul det var igår! Kom inte hem förrän straxt innan två, men det var det värt. Jag lovade (tummis) att jag skulle sova över nästa gång sa du slipper jag åka hem så sent ^^
Det var verkligen supermys! David bakade pepparkakor och man fick önska vad man ville ha för form och så skärde han ut det! Förra året så brände han alla pepparkakor och därför har han under hela året fått höra "David, dina pepparkakor smakar kol!". Men i år så lyckades han, någorlunda. Några blev brända men jag tror att det var för att Simon mixtrade med ugnen.
Sen blev det monopol och jag och David ägde! (vi spelade på lag) Men sen åkte jag och det slutade med att Simons lag vann, vad kan jag säga. Jag antar att jag behövdes där haha ;) Li och Jonna (två singsongare) hade gjort en raplåt till David som dom framförde (han fyller år imorgon så vi firade honom lite).
Men nu ska jag göra mig i ordning! Ikväll så ska jag hem till Emma och laga sushi. Ja, LAGA sushi! Det kommer att bli mycket intressant haha ^^Sen sover vi över där, för hon bor ute i ingenstans. Och imorgon är det in till stan och köpa julklappar som gäller! En ganske perfekt sista helg innan lovet måste jag säga.
Men nu ska jag duscha.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0