Snart är det skola

Men än så kan jag sitta här hemma och vila. Jag har ingen Kuhi lektion idag (gjorde provet i måndags). Så jag ska nog ta med Noelle (har döpt min dator till Noelle) och skriva lite historia på den timmen då jag egentligen skulle haft kuhi. Det är så lätt att bli ditraherad om man är hemma. Men samtidigt så vet jag inte om jag orkar släpa med henne, jag kan ju lika gärna sitta kvar en stund imorgon. Jag tror att jag ska göra det. Det låter bra.
Nu ska jag klä på mig, är bara halvt påklädd än.
Skriver kanske mer ikväll, på engelskalektionen idag ska jag få veta mitt slutbetyg i engelska!!! Väldigt nervöst just nu. Annars ska jag bara kolla på film på min enda lektion idag, ganska soft :).
Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0