Packa packa packa packa

Hej!
Imorgon kväll smäller det! Då åker jag HEM! Jag köpte lite godis idag som jag kan ta med på båten så att jag håller mig vaken! Fick tillbaka svenskauppsatsen idag. MVG- så jag vet inte vad slutbetyget landar på. Jag var tvungen att få mvg för att få mvg i slutbetyg. Men nu fick jag ju Mvg- så jag får se. Skulle vara tråkigt att bara få vg..
Men nu ska jag packa, och packa och packa. Jag köpte de sista julklapparna idag! Så nu är jag klar med det också. Ska bara få plats med allt i resväskan också. Den kommer att bli riktigt tung :(. Jaja, jag slipper ju bära på den på några veckor och när jag åker tillbaka är planen att den ska vara lättare!
Nu ska jag packa. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0