Myslördag

Hej!
Idag var jag ute hos mina kusiner. Min mormor och andra kusiner var också där så det blev nästan en släktträff i miniformat. Vi åt lasagne, pratade och jag stämmde en gitarr. Det gick ganska bra, fick ingen koll på G-strängen, den var konstig. På väg hem så ösregnade det och blåste det jättemycket (jag tror att det fortfarande gör det).
Jag kom på att jag har enormt mycket plugg så imorgon blir en dag då jag enbart ska plugga och försöka bli klar med lite saker. Måste även hitta en låt som jag kan spela upp på pianouppspelet. Någon som har ett förslag?
I övrigt så kokade min gröt över imorse, jag skulle koka i micron men det gick inte. När jag kokade på spisen var det mycket enklare. Så det blir nog det jag kör på vid andra tillfällen också.
Nu ska jag kanske kolla på en film, plugget tar jag imorgon. Superduperpluggande så bra och intensivt som världen aldrig skådat förut. Så ska jag plugga. Det är planen i alla fall, sen får vi se hur det går haha ;).
Puss och trevlig helg på er! <3

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

vi har bakat pepparkakor tillsammans med Amanda och Alicia. Caroline och en kompis till henne kom ridande på sina hästar hem till oss.Kul. Puss på dig och plugga inte för mycket i morgon.

2011-12-03 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0