Lördag

Hej!
Idag har varit en riktig slapprdag (men så var det ju meningen att det skulle vara). Jag har dock rättat i min svenskauppgift, en debattartikel som ska vara inne på tisdag. Min heter "Världens hjältar, eller hjältar i vår värld?" Det handlar om vardagshjältar. Jag hoppas att den är mvg kvalité för då får jag mvg i slutbetyg i svenska A. Annars får jag väl vg, men det vill jag inte ha så jag ska prata med min lärare och kolla av hur den ligger till. Jag är faktiskt redo att skriva om allting ifall att det betyder att jag får mvg. Det är nu det gäller och svenska är ett av mina favoritämnen och då vill man ha mvg! Det är bara så det är!
Men i alla fall, Amanda vann igår. Precis som jag trodde. Ingen större överaskning, det var klassskillnad.
Jag stekte pannkakor idag med, och kommer äta de som blev över ikväll. Annars har det väl inte hänt så mycket.
Jag har börjat kolla på OC och jag är såld. Jag är så KÄR!! Älskar Ryan och Seth, jag vill gifta mig med dom. Båda helst. Annars om jag måååste välja så skulle jag nog ta...Seth. Eller Ryan. Jag vet inte, båda är helt AWESOME!!! <3
Jaja, drömma kan man ju alltid. Men om någon av dom knackade på min dörr (inte idag för jag har inte riktigt fixat till mig idag, eller dom skulle ju få komma in men jag lär ju inte visa mig förran jag är supersnygg) så skulle jag dela mina pannkakor med dom, mina pannkakor äger. Och vägen till en mans hjärta var ju genom magen va? Haha, awesome..<3
Nu ska jag återgå till min historiauppsats en liten stund. Suuupertråkigt! I alla fall om man jämför med att sitta och dregla över OC-killarna ^^.
Have a nice Saturday night everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0