Helgen slut

Hej!
Nu är helgen slut. Det gick sjukt fort. Hade sushikväll/eftermiddag hos Emma igår. Jag har aldrig ätit så mycket sushi i hela mitt liv! Men gott var det och nu kan jag lägga till mitt livs cv att jag har rullat sushi . Det är inte dåligt! Vi spelade kort också och myste med film och julkalender.
Morgonen efter så åkte jag, Sofia och Gabbi in till stan igen (Gabbi bor där) och jag och Sofia mötte upp Stina och hennes bror Alexander. Sen handlade vi julklappar! Alexander köpte till Stina med lite coaching från mig och Sofia och vi har nu köpt till varandra. Vi ska byta nu i veckan men vi får inte öppna förrän på julafton och då måste vi sms:a varandra och säga vad man tyckte haha ^^ Lite kul sådär. Men efter flera timmars shopping så tog jag, Stina och Alexander en paus på ett fik men Sofia åkte hem. Hon har prov imorgon så hon var tvungen att plugga. Vilket jag också ska göra nu, plugga alltså.
Imorgon är det öppen scen och då ska vi kötta "Rolling in the deep"! Jag ska spela på FLYGELN! <3 Mys mys!
På onsdag bär det av hemåt, så jag måste köpa godis på tisdag för att ha med på båten ^^. Det gäller att hålla sig vaken för annars kanske man åker med tillbaka haha ;).
Jag har kommit på att jag måste julstäda lite innan jag åker. I alla fall dammsuga och damma lite. Så jag vet inte riiiktigt hur jag ska hinna med allt, men jag har en plan!
Nu ska jag plugga och sen mysa med en kopp te och lite OC!
SKÅL för en toppenhelg! :)
Kraaamar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0