Gemu?

Hej!
Jag har gemu 10.30 och ska få veta mitt betyg. Sedan börjar jag inte förran 13.30, så frågan är: Är det verkligen värt att åka då? Jag lär ju bara få veta mitt betyg (dettar högst fem minuter) och jag skulle säkert kunna prata med min lärare senare under dagen. Jag har mejlat men han har inte svarat. Mejlade igår. Allting skulle vara så mycket lättare om lärare kollade learnet lika ofta som jag..(säkert minst tio gånger om dagen).
Nu ska jag ta lite frukost, jag tror inte att jag kommer hinna till 10.30 ändå så jag hoppar nog gemun. Problemet är att jag vet inte om jag får ogiltig frånvaro, jag har ju mejlat honom. Fast jg vet bara inte om han sett det :(
Jaja, jag är hungrig så jag ska äta. Det blir macka och te idag! Hade lite macka  frysen som jag tog upp. Det är lite omväxling från havregrynsgröten...
Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0