En ny dag är här

Och jag sitter på facebook och chattar. Har kollat lite på film och borde gå och lägga mig om jag ska orka plugga hela dagen idag. Men jag tar nog lite sovmorgon. Ibland är man helt enkelt inte trött och då är det väldigt jobbigt att gå och lägga sig. Har jag märkt..

Jag vågar inte göra det som jag helst vill, spela piano och sjunga för då kanske jag väcker dom där uppe. Men jag har inte hört nåt därifrån på hela kvällen så dom kanske inte ens är hemma. Men det är kanske inte värt att ta risken..

Jaja jag blir nog vaken ett tag till. Jag har precis märkt att jag kan skriva utan att se på tangentbordet. Lite läskigt. Fast det blir ju lite fel ibland, så ännu kan jag vara lugn ^^

Puss och kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0