Demens...

Okej, inspelningen var inte så farlig. Vi slutade faktiskt nästan en halvtimma tidigare. Så det var soft. Sen blev det lite stressigt för jag skulle iväg på luciatåg men jag hann. Det var superfint! Det var lite som en blandning av luciatåg och körkonsert. Men nu har jag kollat på oc, igen. Borde verkligen sluta med det men jag är addicted. Så är det bara. Live with it! I know that I have to..<3
Nu sitter jag och försöker att komma på ett passande namn till mitt band. Några av bandmedlemmarna tycker att det inte är så bra att heta "Demens" men jag gillar det. Vi får se vad det kan bli istället. Jag vill att det ska vara ultimat! Så jag tänker, och tänker, och tänker...
Nåt förslag?
Nu ska jag plugga kuhi!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0