Sommaren är kort och det mesta har regnat bort

Hej!

Sommaren är officiellt slut. Skolan börjar på onsdag och jag är tillbaka i Stockholm. Jag har mest jobbat hela sommaren och har därför inte haft ork att skriva på kvällarna. Men nu är det endast min hjärna som kommer vara utmattad så mina fingrar kan flyga över knapparna som vi kallar tangenter och blogga lite.

Jag är alltså i Stockholm, mamma har åkt för en stund sen och nu sitter jag här i mitt lilla rum med datorn i knät och skriver. Det är ganska fint här där jag ska bo men jag saknar min förra rumskompis Ellen lite grann...

Ännu är inte allt uppackat men jag får ta det sista imorgon, orkar inte packa upp mer grejer nu. Orkar inte göra någonting nu så kvällsmaten får bli en kopp te och macka. Sen får man väl kolla på en film eller nåt, om det finns nåt bra. Hoppas!

Nu ska jag gå, ska inte göra nåt speciellt men orkar inte blogga. Jäg längtar efter mitt piano <3

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende och lycka till med studierna.KRAMAR!

2011-08-23 @ 14:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0