Tisdag!

Hej!

Idag hade jag ins/så. Vi snackade teori med övertoner och några redovisade sina pianister. Sedan hade jag hål, då skrev jag över love song i noter, imorgon ska jag och Stina repa och då får vi se hur det går..:). Sen hade jag gemu, vi gick igenom kompskisser och det har jag ju gjort några stycken nu sedan jag började på rytmus så det var inget nytt. Sedan hade vi ensemble och jag var tvungen att sjunga! Jag fick gå iväg och träna lite men alltså, hon sa att det lät bra men jag tyckte att det lät väldigt konstigt. Det var så HÖGT! Men nu har jag komponerat en understämma som jag ska få alla att tycka att det är underbart om jag sjunger...Egentligen så skulle jag sjunga själv men jag fick lite back-up av Stina! :) Jag ville att vi skulle spela upp för lärarna den versionen som vi hade först dvs. när jag spelade gitarr men jag blev nedröstad...Men så kan det vara ibland.

Efter det så åt jag lunch och sedan var det datorkunskap. Vi trashade Södra latins hemsida på wikipedia haha men dom tog bort det :/...

När jag kom hem så gjorde jag lite läxor, franska, ins/så, naturkunskap och lite eos. Sedan åt jag mat, kollade på v.ä.n.n.e.r. och tog en springrunda. Nu har jag kommit in igen, sitter på facebook och ska snart färga Ellens hår. Sedan blir det nog en skiva av rulltårtan min mormor skickade med sist jag var hemma och lite tv sen sängen.

Bye bye äppelpaj (spom skulle vara sjukt gott just nu, med vaniljsås, gammalsags äppelkaka! ÅÅh vad gott! <3)

Kommentarer
Postat av: mamma

HALLÅ !



Kom hem så kan Du få gammaldags äppelpaj för det har vi i frysen.

Kram

2011-04-12 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0