Onsdag? Känns som tisdag...

Hej!

Jag ska plugga musikteori nu.

Idag hade jag samhälle, vi fick reda på mer om hur vi ska skriva den utredande texten. Sedan hade vi ett litet hål (då jag och Elise satt ute på bänken i solen) innan vi hade gympa, på gympan gick vi runt sjön. Sedan hade jag lunch, det var soppa, rinnig soppa. Inte så nice. Sedan följde jag med Stina till Gallerian och sen var det eos. Vi fick info om vad vi ska börja med nu (göra pjäser eller "estetiska framträdanden" som det kallas eftersom att det får inehålla musik, dans, teater, film, bilder etc.) Vi fick sluta tidigare, ungefär en timme. Då satt jag först och snackade piano med skalor etc. med Erik och Adam sedan kollade jag och Erik på när några spelade "Mario cart". Sist var det engelska, då snackade vi hela lektionen, Soft! Bussen hem och sedan cykeln. Nu har jag ätit pasta och köttbullar. Idag fyller Louise år så jag ska äta lite glass senare (tycker att det är ett bra svepskäl plus att jag faktiskt måste äta upp den innan den blir gammal och äcklig). Greys Anatomy ikväll! Men nu ska jag plugga.

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0