Oboy vilket vackert väder....

Hej!

Här lyser en strålande sol, dat har varit varmt hela dagen, säkert tjugo grader i solen och vad har jag gjort? Varit i skolan. Lite slöseri med soltimmar...Jag hade i alla fall naturkunskap, vi snackade ekologi. Jättelångt hål då jag fixade ett bibliotekskort, pluggade och spelade piano. Sedan hade jag gemu, vi repeterade bara gamla saker.

På ensemblen var det uppspel! Jag var tvungen att sjunga....det gick nog okej men jag hörde inte mig själv. Så jag vet inte riktigt hur det lät egentligen. Sedan satt jag och snackade med lite folk innan min sista lektion, ljudteknik. Det var ganska kul! Vi hade vikarie, min lärare är fortfarande i Japan med sitt band. Vi spelade in gitarr och finslipade även lite på basen. Nästa gång blir det nog sång tror jag.

När jag kom hem så slängde jag mig på maten, kollade på f.r.i.e.n.d.s och pratade med mamma. Nu ska jag nog försöka få ta på pappa och sedan blir det nog något avsnitt till innan jag ska läsa och sova! :)

Kram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0