Blablablablabla...konstigt att det måste stå något i den här rutan...ville ha den blank idag men så gick det med det...nu blev den jättefull istället haha...ironiskt

Hej!

Sd kom med i riksdagen. Gick med i en grupp på facebook. Så nu ska man bära typ svarta kläder eller armbindel för att visa sorgen :D. Lungt att jag gick med i den gruppen! Det var egentligen en demonstration på plattan nu idag kl. sex men jag var hungrig efter skolan så jag orkade inte gå dit. Hade kanske inte gjort det annars heller...vet faktiskt inte.

Idag försov jag mig med en halvtimme minst. Min väckarklocka som har varit mig trogen ända ifrån lekis har typ fått nåt fel...eller så behöver den ett nytt batteri :/ Får se om jag hinner köpa det imorron...Jag försov mig alltså och fick typ skynda. Åt rostmacka :D <3 Brödrosten är min favorit just nu :D Sen tänkte jag cykla till bussen...men cykeln var jätteblöt för det duggregnade lite...eller om det var typ våt dimma eller nåt är inte helt säker...haha men jag gick i alla fall. Hann med en buss till trollbäcken så jag blev till och med lite tidig! Nice!...eller ja..Men jag hann med bussen :D.

Sen var det pianolektion. Fick faktiskt beröm för mitt piano. arr...kan man väl kalla det. Ett väldigt kort ett men ändå. Jag hade skrivit helt rätt i noterna förutom på ett ställe där jag hade satt ett frågetecken för jag visste inte vilken paus som fattades :D och på ett annat ställe men det felet såg jag själv. Jag hade råkat flytta upp två noter ett hack...lite småslarvigt. Men det gick bra annars. Hade vikarie. Sen hade jag inget att göra på ett bra tag så jag satt typ lonely i repan och kollade igenom samhällesläxan. Sen kom Adam så vi pratade lite sen hade han lektion. Så jag kollade på läxan lite och sen kom en Erik från Ellens klass och vi snackade lite.

Efter ett tag så träffade jag på Agnes från Ellens klass och vi gick för att äta. Det var korvstroganoff ganska gott. Eller det var ju jättegot inten fel på maten men det är ju inte som tacos <3 Svenska nästa! Vi gick igenom styckeindelning mm.

Samhälle. Folk redovisade och vi gick igenom hur valet hade gått..Fattar inte att Sd kom med! Vad händer med Sverige egentligen??!

Matte...finns väl inte så mycket att säga...räknade matte och träffade en singsongare som jag tyvärr inte minns namnet på..:( det är såååå många namn! Men hon var trevlig och jag tror att vi har samma ljudteknik! Sist Franska...det var ganska segt för att det var sent på dagen och jag var hungrig...Men till slut så var den klar haha

Vi sprang till bussen och såg när den rullade ut från busshållplatsen. Jag vet inte vad jag tänkte men jag typ sprang och viftade lite i riktning mot bussen haha och då stannade den och släppte på oss! :D. Riktigt nice busschafför :D. Annars hade vi fått vänta i ungefär en halvtimme...kanske mer och då hade vi inte varit hemma förräns sju eller kvart i eller nåt sånt...

Nu har jag och Ellen ätit köttfärsås som vi lagade häromdagen. Dags att...jag vet inte...har nog inga läxor? Vet inte..får kolla upp det. Imorron tänkte jag kolla in ett case som jag hittade på internet! Ska bara hitta nån att ta med mig :D

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0