Tråkdag

Hej!

Idag har jag en tråkdag....Läxor, städning, tvättning och diskning...Nu är all tvätt tvättad och upphängd...jag har dammsugat hela "lägenheten" och nu är det läxorna kvar :/. Har gjort lite...Har börjat skriva på min ideoligi men sitter fast...Har tränat på pianoläxan men jag förstår inte riktigt vad jag ska göra...jag har improvisation den här veckan...Jag har skrivit om Socialdemokraterna till engelskan...ska bara hitta på något bra ledord för deras suger! "Vi kan inte vänta" vad är det liksom? haha nej nåt bättre får jag komma på...Sen ska jag läsa Akustik-papper...det får jag väl göra som nästa grej...Imorgon har jag läxförhör på en svenskatext så jag ska väl kolla på den med...

Jag har lärt mig en låt på gitarr! och håller på att pyssla med "let it be" med plockackord...det går sådär man får så ont i fingrarna! Men jag fick lite tröstande ord från en gitarrist som sa att det går över...så jag hoppas att det stämmer...:D.

Nu vill jag bara kolla på en film eller spela gitarr eller nåt...men måste som sagt göra läxorna först...varför finns det läxor? Lite jobbigt ibland...

Nä nu ska jag väl återgå till mitt pluggande....blää! Som tur är har jag skaffat spotify och kan lyssna på musik samtidigt. Ellen hittade typ världens finaste låt!


lyssna på den och se på videon! Otroligt sorglig och fin!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0