Rainyday!

Hej!

Idag när jag skullegå till skolan så spöregnade det när jag kom in i skolan såg jag ut som en dränkt katt haha....Tur att inte så många var där för det droppade allvarligt från håret...men så är det när man gått nästan en km i spöregn...Idag hade jag typ vanliga lektioner förutom piano då...Pianot gick väl bra jag fick impro-läxa igen. Fick också veta att min lärare ska iväg och spela i London nästa vecka också men hon lovade att hon skulle hålla sig hemma sen haha...Jag har lärt mig två och en halv låtar på gitarr..."What if god was one of us", "Dreamlover" och halva "let it be" med plock...än så låter plocket inte så bra för jag kan bara spela lite i taget för annars får jag så ont i fingrarna haha...

Idag hade jag svenska...Vi gjorde lite av varje...jobbade mest med baskunskapen. Jag och Simon jobbade med avstavningar typ...Det var väldigt kul med vissa konstigt ord....haha sen var det samhälle...vi ska ha ett eget parti och jag kollade på pappret som jag glömt i skåpet och då behövde vi visst inte ha någon egen ideologi utan vi kunde välja nån som redan fanns :/ lite jobbigt haha

Näst var matte...det gick väl bra inte så mycket att göra. Sen franska...lite jobbigare är typ dålig...:/

Nu har jag ätit på tok för mycket macaroner och korv så jag har lite ont i magen :/ men det går nog över snart. Oj...klockan är redan åtta...dasg att dyka in i lite läxor...:/

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0