Rainyday again

Hej!

Idag regnade det igen...hade klätt på mig och var helt klar (som tur var lite i tid). Öppnade dörren. Det spöregnade. Så jag fick springa in och byta om på typ två sekunder för att sedan rusa till bussen. Men jag hade tur och hann med en från macken bort till trollbäcken så det slutade med att jag fick vänta på bussen istället :D.

Idag hade jag samhällskunskap. Vi ska bilda våra egna partier...Sjukt svårt! Men när jag är klar så kanske jag lägger in lite om det. Sen hade vi gympa-basket. Det var kul vå gjorde först lite olika övningar. Jag och Moa dribblade mot två väldigt duktiga -icke existerande- basketspelare haha. Det var en tuff kamp! Sen så kom gympaläraren och skulle dribbla bort oss för att man skulle egentligen vara fyra men Sara och Sara fick stukat finger och astma tror jag...vet inte riktigt. Jag och Moa ägde gympaläraren sjukt mycket. Men det kan ha berott på att vi var två haha...Sen fick vi spela i lag. Jag var med i "blodsbandet" som delade på allt. Även aids och hepatit B...haha ;) nej men det var Jag, Moa, Hovvis, Simon, Jocke och Jabba. :D vi var sjukt bra...men jag vet int ehur matcherna slutade...vi spelade två...

Lunchen var god och sen hade jag EOS :D:D Älskar EOS! Det är typ drama och bild. På draman gjorde vi lite olika mycket roliga övningar :D. Sen på bilden fick vi i projekt att göra en valaffisch...lite knepigt men det blir nog kul. Sen var det engelska. Partiredovisning Jonathan var sjuk så jag och Daniel fick klara oss själva. Men det gick bra. Sen tillslut så var dagen över. Egentligen så skulle jag springa till bussen. Men jag orkade inte så jag och Martina gick till bussen ganska långsamt. Jag gick in på Home för dom hade rea på brödrostar men den kostade typ 349 och då var det 20% plus att det fanns bara plats för en brödskiva...dåligt! Så vi gick införbi elgiganten (man fick inte ta med sig väskorna så martina stannade utanför). Jag hittade en brödrost med plats för två brödskivor för 99kr men den fanns inte i lager så jag ska dit imorron eller övermorron igen och kolla. Annars fanns det en för 149 också.

Nu har jag diskat och ätit. Ska göra lite läxor :/ Varför finns läxor egentligen? Dom är inte särskilt roliga att göra när man kommer hem vid klockan sex....

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0