Hemma!

Hej!

Nu är jag hemma lite i helgen. Myser med familjen och katten :D. Just nu som i denna minut lyssnar jag på låten med det bästra introt någonsin och i övrigt finast gitarrspel i hela musikvärldens historia. Nämnligen Stairway to heaven med Led Zeppelin <3 Fantastiskt! Tack till Fanny som visade mig denna underbara låt!

Jag har ätit taco idag :D Supergott! Det gungade jättemycket på båten igår (det gick inte att gå rakt och jag överdriver inte) och jag träffade en kompis till Ellen som heter Leo han var trevlig :). Idag har jag latat mig och spelat lite piano :D Imorron ska jag först ner och grilla hos mormor. Sedan bär färden av till stan och jag ska träffa Farmor, farfar och pappa :D. Synd bara att mina s.k. "vänner" var upptagna...haha nej skojar bara det var mina planer som ställde till det. Jag får träffa dom nästa gång jag kommer hem och då får vi kanske planera lite bättre :D För jag saknar dom<3 Måste dra ihop nåt stort med alla nån gång! <3 Den här helgen så skulle jag ju isådantfall bara träffat Mosegos och vingmutter men nu kan detbli nåt störra och bättre nästa gång! Det blir till att boka bord på ringduvan eller bagarns ;)

Nu ska jag softa vidare och kanske äta lite blåbärspaj mums! Vi hade massvis med goda saker hemma :) Muffins, chips, taco, paj, chokladpudding och bäst av allt och något som jag saknat MJÖLK! Jag vill bara lägga till att jag inte ätit alla dom där goda sakerna..än jag är inte så jätteförtjust i chokladpudding men kanske tar en sked senare ikväll :) vem vet?

Nu har jag precis varit hos Ellen och bytt papper. Vi hade fått varandras hyreskontrakt...lite tokigt men jag fick skjuts av mormor dit så det gick bra!

Nu ska jag som sagt softa och kanske äta paj...

Kram<3



lägger in stairway to heaven så att ni också kan njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0