Hemma!! eller...ja

Hej!

Har äntligen kommit hem. Klockan är väl ca. halv åtta. Det var jättemörkt när vi cyklade hem och Ellens lyse var trasigt. Men jag har min dynamo haha den kan man alltid lite på ;)..

Anledningen till att vi kom hem så sent var att vi efter skolan (vi slutade visserligen sent typ halv sex men ändå) gick på ett fikamöte :D. Vi fikade och pratade med andra "utomsocknes" haha. Det var bara Jag, Ellen, Martina, Erik i min klass, Cim i min klass och en tjej som heter Freja. Jättesnäll pratacde lite med henne efter också. Hon går singsong.

Nu värmer vi mat och jag ska göra läxor. Idag hade vi svenska, samhälle, matte och franska och sedan mötet. Jag hade piano också. Nu ska jag göra ett litet solo igen haha ;)

Fick läxa i franska och samhälle så det står näst på schemat medans maten värms!

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0