Hej!

Idag hade jag en kort dag. Först hade jag inså. Piano alltså i grupp...Vi körde lite olika rytmer mm och jobbade med en pitch-grej. Det är som en spak men den flyttar tonerna. Det används mycket för att få in ett "coolare" sound haha nej men det används ganska mycket. Vi höll på med den hela lektionen.

Sen hade jag och Ellen hål. Vi pluggade lite matte och sen följde hon med mig och åt...alltså hon var sällskap hon hade lunch typ nån timme senare eller nåt. Sen hade jag Gemu och Ellen ensemble. På gemun så jobbade vi med prim, sekund, ters osv...jättesvårt faktiskt...Tycker jag då...Sen hade jag ensemble. Det gick bra Leo var jättesen (basist) och Gloria (en av sångarna) var sjuk. Ingen hade typ hunnit att träna på låten så det lät lite halvkul när alla kom i otakt och spelade på olika ackord osv haha....Senare när jag kom hem så såg jag på facebook att Albin (en av gitarristerna) fyllde år idag och jag kommenterade ungefär "fyller du år idag??! Varför har du inte sagt nåt? Grattis :D" eller nåt sånt haha. Man jaja...Efter det så had ejag ett till litet hål. Jag lånade Simons bok och pluggade lite till matte.

Sista lektionen var datorkunskap. Jag fick tillbaka ett ungefärligt betyg på en arbetsuppgift och jag fick Mvg :D. Nice! haha...vi jobbade lite med powerpoint den här gången...

Vid halv tre så slutade jag och gick in i gallerian för att kolla på strumpbyxor och underkläder. Hittade inget bra...eller jag orkade egentligen inte leta så mycket så jag struntade i det och åkte hem istället. Nu har jag ätit mat och räknat slut hela kapitel två i matteboken förutom tre tal. Dom gör jag lite senare. Härnäst så kommer väl idol och sen sömn!

Tar nog dom sista talen matte nu så är det klart :D slipper jag ta med boken till Gotland...slipper nog inte ifrån franskaboken lika lätt :/

Kram! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till det ungefärliga betyget på datorkunskap !

Ja,Du har fullt upp som vanligt.Vi får väl kolla här hemma på det Du inte hittade i centrum.Ska verkligen bli skönt att få hem Dig när jag är LEDIG också.Kram m

2010-09-21 @ 19:32:32
Postat av: Farmor o Farfar

Grattis till betyget. När du kommer hem kan du komma förbi om du har tid, så att du kan prova tröjan.Den skall sys ihop på axlarna sedan skall man sticka ärmarna direkt på fram och bakstycket, så just nu står stickningen still.Kram från farmor.

2010-09-22 @ 00:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0