Dreamlover

Hej!

Hittade en fin liten låt <3. Lägger in den. Resten av dagen idag så gjorde jag lite läxor...laste akustikpappret och undrade om dom inte kunde hitta en mer långtråkig text haha men det kan bero på att jag var lite okoncentrerad. Och för alla som undrar så är jag upptagen 16 december 2011 (tror jag att det var). För då ska jag och Fanny på bio! Vi har dock ett litet problem...vi vet inte om vi ska se den i stockholm eller skåne....vi kanske får mötas halvvägs...vart är det? småland? Har dom bio där? haha nej skojade bara dom har säkert en jättefin bio. Men vi har ju ca. ett år på oss att bestämma oss så vi hinner nog klura ut en lösning på det problemet. :D

Har lärt mig två nya låtar på gitarr idag :D och blir bättre på plock :D

Nu kommer den mysiga låten :D



Kram!!<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Japp, Det blir i Småland. Vaxjö är ganska exakt mittemellan......och dom har bio. Kram

2010-09-16 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0