Datorsalen...hål

Hej!

Nu sitter jag i datorsalen och typ drygar...Jag börjar inte förrän klockan 13:40 och jag hade min sista lektion vid elva...har inte så mycket att göra nu...Jag har redan gjort engelskaläxan och sammhällesläxan och GeMu läxan...så nu är det ingen läxa kvar förutom piano men det finns inga lediga rum..:/ Idag hade vi Yoga på gympan :D Sjukt jobbigt men roligt...Mer ansträngande än man tror... det är inte bara massa "sitta med benen i kors och blunda" det är egentligen typ inget sånt...Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt...som jag sa förut också...Snart har jag GeMu och sen Ensemble sen blir det ljudteknik men jag slutar inte förrän fem...täk då om jag istället hade 40 min lunch och sedan slutade vid tre och tog mina två timmar innan på dagen istället för på slutet...Jag vet inte hur jag ska orka ända dit...håltimmar suger!

Nu ska jag väl göra nåt kanske...vet inte riktigt vad kanske bara sitta på fecebook eller nåt...nu är det ungefär tjugo min tills jag börjar...nice!


vacker bild från Frankrike :D <3

p.s. till mamma: Ja pizzan var god...eller helt okej...vi ses imorron :D <3 d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0