Stan!

Hej!

Som jag skrev imorse så var jag på stan idag med Stina. Hittade dn jättefin kjol på hm...tyvärr inte i min storlek dock...det blev inte så mycket shopping men mycket mys och prat. Vi fikade på ett jättefint café. Jag kommer dock inte kunna hitta tillbaka till det. FÖr det mesta så visste jag inte vart vi var...jag bara gick runt haha men Stina visste så det var bra. Hon ska lära mig stan utan och innan så att jag en dag kan kalla mig stockholmare haha :).

När vi var inne på hm så kom en kille fram till mig och frågade vart jag köpt min mössa haha! Jag svarade då att min farmor gjort den till mig och han sa typ.."jaha, okej tack ändå" eller nåt sånt haha :) Jag och Stina fick också en föreläsning om att Gud och Jesus älskar oss vad vi än gör. En kvinna frågade om hon fick ställa en fråga och vi sa typ ja för att vara snälla och då fick vi en föreläsning på tio minuter eller nåt...Det var inte ens en fråga haha men jaja kan väl vara bra att veta. ;)

Jag klarade själv att ta mig både dit och hem utan att fråga om hjälp haha. Så jag är på god väg nu! Det enda jag köpte blev ett par nya pärlörhängen eftersom att jag tappat mitt ena. Jag hittade typ exalt likadana med hjälp av Stina. Eller egentligen var det hon som hittade dom...haha

Nu ska jag snart ha filmkväll med Fanny. Fast på distans liksom haha vi har valt en film som vi ska se. Riktig filmkväll blir det nästa vecka. Imorgon måste jag nog tvätta och på onsdag blir det att fika med Moa. Jag har sett ut ett café som vi ska gå på...dock inte ett estetcafé...men det blir nog bra ändå :).

Nu blir det mys! Jag ser verkligen fram emot nästa veckas temavecka. Är sjuuukt taggad! :D

puss o kram! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har läst din blogg nu, och tycker du borde ge upp skrivandet tills dess att du inte är lika kåt på punkter och lärt dig mer gramatik och stavning.

2010-10-24 @ 00:20:18
Postat av: Anonym

Ja, och vem är Du som stavar grammatik med ett m, kanske att även Du borde tänka till !!

2010-10-24 @ 23:59:10
Postat av: Marlene

Oj,oj,oj tänk om även Du som verkar så duktig lärde dig att grammatik stavas med två m.

Det är dumt att kasta sten i glashus !!

2010-10-25 @ 00:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0