Löööördag

Hej hej strumptjej! (fannys och mitt flumsak)(minns inte riktigt det andra alternativet men det var något i stil med: Hej hej strumphängsle från burgerkings kycklingburgare...nåt sånt haha)

Idag skulle jag göra massvis med läxor...det gick ganska bra ett tag...Transponerade låtarna till ensemblen, kollade upp lite till engelskaarbetet, skrev lite på eos-uppsatsen, vände på lite ackord (minns inte resten av läxan), skrev lite på en annan eos sak....hmm...Ja jag tyckte att jag var ganska duktig. Men sen så skulle jag bara kolla på en scen från en film...råkade se hela filmen och sen så skulle jag se en film ikväll och jag skulle bara se den första scenen för att kolla om jag verkligen var sugen på att se på den filmen...Det var jag haha. Så nu har jag ingenting att göra för det känns lite tråkigt att sätta sig med läxorna nu...Det var jag verkligen ingen lust med....Men jag tror att jag gjort det mesta! Nej! måste läsa på om ljudteknik...har prov på...torsdag tror jag.

Men jaja. Har annars bara slappat runt idag fick en bit kaka på eftermiddagen som Ellen var nere med (dottern till dom jag bor hos) Den var jättegod! Något sockerkaksliknande fast med smak av citron och lite glasyr ovanpå. Mums! Jag brukar egentligen inte gilla sockerkaka men den här var jättegod! Åhhh...när jag tänkte på sockerkaka kom jag att tänka på mormors mjuka äppelkaka med grädde <3 (hon brukar göra den i sockerkaksform) Guuuud vad gott!!! Har för övrigt varit sugen på tacos hela dagen...

Jag provade yoga-dvdn idag för första gången. Den var löjligt enkel måste nog skaffa en svårare haha. Men man kännde sig proffsig när man kunde göra allt ;).

Nu ska jag väl läsa ljudteknik...bläää...orkar inte...Kanske hittar nån bra film :) vem vet? Jag har fortfarande massvis med godsaker och jag funderar på om jag inte ska ta lite glass ikväll...fast just nu orkar jag inte. Har ätit riktig husmanskost. Macaroner och mamma scans köttbullar! haha kanske inte husmanskost men gott var det :)

Bye bye strumpknäckande regnbågsåsna (också flum sak...saknar dig fanny men vi ses på höstlovet :D )


finisar på skolavslutningen <3 synd att alla är helt ofokuserade haha :D Förutom Moa...

p.s. Nej mamma har inte handlat nåt mer enbart mat...d.s.

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Kramisar till dig från oss och från Johan som sover över hos oss inatt. Han skall spela golf i morgon tillsammans med er far.

2010-10-02 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0