Hmm...

Hej!

Har franska till imorron så ska snart plugga....Idag hade jag min första roliga ljudteknikslektion! Vi fick spela in en låt i studion inte från början för vi had einte så mycket tid men vi spelade in sång, gitarr och bas. Trummorna lade vi på från datorn...Jag har haft gympa, Vi boxades! Sjukt kul! Men jag kommer nog ha träningsvärk imorron....men det får vi se då ;) Vi hade kör <3 Underbart som vanligt!

Sen hade jag hål. Jag och Moa gjorde lite av varje...pluggade lite också..välbehövligt! Sen var det gemu. Ganska soft lektion men jag måste verkligen träna på intervaller och takter...Jag kan läsa takter men jag kan inte skriva ner när han spelar dom. När jag komponerar själv så är det enkelt för jag vet ju exakt hur det är...men det är han som gör det svårt haha (alltså läraren). Sen ensemble också soft. Jag spelade upp i tisdags så vi bara kollade. Och åt bulle! haha hela mitt skåp luktar numera kardemumma....

Sen var det som sagt ljudteknik...Annars har det inte händ så mycket. Jag drömde inatt att jag spelade en låt på piano och det var jättefint så när jag vaknade så var jag naturligtvis tvungen att kolla om det gick i verkligheten också! och det gjorde det! Sko kolla om jag minns allt nu och sen ska jag skriva ner det...:D.

Nu ska jag plugga och planka...

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0