Hey, du, du tappade något!

Hej!

Idag så började skolan kl. nio. Vi hade samling och sedan gick jag och min grupp för att göra en affisch och för att skriva ett manus (vi delade upp oss). Det gick bra och planschen blev fin. Vi repade lite från vårat manus och sjöng lite. Sedan hade vi inget att göra...Så vi tog lunchrast. Efter lunchen fanns det inte heller såp mycket att göra så vi bara drev omkring i skolan. Efter ett tag så gick vi till en datorsal. Där kollade vi på roliga videos och var på facebook (lekte lite med photobooth också). Seth tog efter ett tag över min facebook och chattade med lite olika människor. Det blev lite fel och missförstånd här och där. Vi kan bara säga så. haha :). Klockan två hade vi dramacoaching men utan Mårten. Han hade åkt till sin flickvän eftersom att vi inte hade nåt annat mer på dagen än just dramat i ca. 20 min. Där fick vi spela upp det som vi gjort och vi fick lite konstruktiv kritik. Sedan slutade vi. Ca. tjugo över två snacka om att ha en soft vecka!

Imorgon ska vi prata med Gudrun Schyman. Seth mejlade henne och frågade om hon ville vara med och prata in sin röst (vi har en scen så huvudrollen Britta pratar med Gudrun som är hennes GUDrun haha). Hon svarade att hon gärna ville det och att vi kunde ringa imorgon eller på torsdag. Så nu har jag Gudrun Schyman i min telefonbok på mobilen haha ;).

Vi satte också lite stämmor idag. Det var nice och det kommer att bli otroligt bra! Nu ska jag nog spela lite piano och sen blir det att läsa tror jag. Det är soft att inte ha så mycket läxor! :D

Dagens replik/ skämt av Mårten.

-Du, du tappade något!
- Vadå?
-Farten!

haha sjukt kul :) Imorgon ska jag fika med bästaste Mosegos! Vi ska nog gå till ett muffinsställe tror jag...får se :)

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0