Grattis pappa!

Hej!

Som ni kanszke förstår så fyller min pappa år idag...tyvärr är jag inte på Gotland men jag får träffa honom nästa gång när jag åker hem....får ännu se när det blir.

Igår så åkte jag och Ellen till ÖoB för att köpa en mopp! Vi behövde det till badrummet...vi visste inte riktigt vilken slags mopp vi skulle ha och bi hittade inta skaft till den osm vi bestämde oss för...så det blev nån liten sak med gul svamp eller så....Det blev lite annat handlat också för det är ju billigt där...På vägen hem så lyxade vi till det lite och köpte sushi som vi tog med hem. Det var första gången jag åt det och jag tyckte att det var helt okej. Det godaste var en rulle med typ ris och någonting och i mitten var det fyra små bitar. En av dom var gurka vilken fräschade upp det hela jättemycket så det var gott! Det andra var också helt okej. Men jag föredrar tacos ;)

Sedan var det läxor som gällde. Jag gjorde all samhälle så idag får jag ta tag i det andra...Jag gjorde liiiite på datorkunskaps-grejen också. Vi gick aldrig på bio igår för vi tänkte att det blir nog roligare om man drar med sig ett gäng istället. Så vi tar det någon annan helg. Istället så hade vi filmkväll. Vi såg först "låt den rätte komma in" och sedan "27 dresses"...Vi var lite trötta när vi slutade (sista filmen tog slut vid elva) men vi ville inte gå och lägga oss så vi spelade lite spel och sådär...Sen gick vi och lade oss. ( Vi spelade wii-fit också och första gången vi gjorde så blev jag typ 36 och Ellen 27 eller nåt sånt men vi visste inte hur vi skulle göra. Sen läste vi hur man skulle göra och då blev båda 16 igen :D).

Imorse vaknade jag...gick upp...och då fick jag näsblod...jättekul...så det blev ingen mer sovtid (klockan var ju ändå tjugo över nio eller nåt  men vi var ju uppe ganska länge) Så jag fick kliva upp. Jag kollade på tv en stund och åt frukost och det är där jag är nu...har precis ätit och funderar på om jag ska ta tag i läxorna nu...måste nog göra det...

Vi hörs senare ;) Kram! <3

Kommentarer
Postat av: kampo

sv; ja det måste vi verkligen! ♥

2010-10-10 @ 21:09:55
URL: http://kampos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0