bldjfsi

Hej!

Skulle bara säga att jag är tillbaka i sthlm efter väldigt dryg tid på båt osv...det var skitfullt så jag satt bredvis några fransmän...dom snackade om mig på franska och förstod inte att jag förstod vad dom sa haha sjukt kul! Men idag så fick jag min pippitröja! Av farmor jag träffade carro och hennes lilla familj....Ellen har blivit jättestor och hon har fått jättemycket hår...hon kan typ gå också :O Helt otroligt! Sen snabbvisit hos farmor och farfar. Då fick jag tröjan! I förtidig julklapp. Och den är jättemjuk! Jättefin! och Stor och mysig! Alltså allt man kan begära av en perfekt tröja :D. Den ska på imorgon i skolan! Ska kolla om Ellen har några shorts jag kan låna...man kanske ska ha nåt under...men det löser sig :)

Jag skulle ta reda på nåtog och skriva om det till farfar...tyvärr har jag glömt vad det var jag skulle skriva...du får gärna påminna mig :D

Nu ska jag plugga lite och sen sova!

Puss o Kram!<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha, Du skulle ha tackat för sällskapet på franska innan du gick av. Kram

2010-10-18 @ 17:07:11
Postat av: Farmor o Farfar

Inte utan att man blir nyfiken på vad fransmännen sa om dig. Farfar kommer inte heller ihåg vad du skulle skriva. kram på dig.

2010-10-19 @ 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0