Simmning

Hej!

Idag har jag varit och simmat! Jag och Ellen åkte till Eriksdalsbadet. Det var jobbigt att simma. Jag är sjukt otränad men jag lyckades ändå simma ca. 350m på fyrtio minuter eller nåt. Efter en timme så bestämde vi oss för att vi var färdiga. Det var mycket folk på äventyrsbadet så vi orkade inte gå in dit och man kan ju inte simma i en evighet!

På väg därifrån så köpte ellen glass och jag en kärleksmumsbit för att återställa alla kalorier vi förlorat haha. Vi köpte också ingredienser för att kunna baka kolakakor men det blev inga kolakakor, det blev chokladbollar istället!

Nu kollar vi på film, imorgon börjar jag halv nio! Fastän det är måndag :/. Sen ska jag till nåt ställe på filmföreläsning elr nåt och jag vet inte om jag hittar dit...så jag får försöka hoppa på någon och förja efter honom eller henne. Nu ska jag göra franskaläxan och fortsätta att kolla på filmen.

JUST DET! Skolfotona kom idag! Man var inte riktigt lika snygg som man kände sig...men jaja nu är det bara att välja bild!

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0