Onsdag

Hej!

Idag har jag varit i skolan. Det var bra som vanligt. Jag hade samhälle klockan nio till tio. Sedan var det ingen gympa så jag hade hål/lunch till 12:55. Jag skulle gjort läxor men jag och Moa jobbade lite på nyland istället (vilket i och för sig är läxor men jaja) sen så gjorde jag klart min eos-uppgift som skulle vara inlämnad idag, åt lunch och dampade loss med David och Simon i ett basrum. Fast det fanns ett piano där...såklart!

Eos! Det gick fort vi delade in oss i grupper och skulle jobba med forumteater som vi ska spela upp nästa vecka. Jag var med i en grupp som har könsdiskriminering i skolan som tema. Det ska bli kul! Vi gjorde klokt först men efter ett tag så blev vi väldigt flummiga vilket ledde till att jag skrattade så att jag grät. Sen bilden. Vi lämnade in våra uppgifter och sen så pratade vi om bilder och hur man tolkar olika saker på bilder. Jätte intressant! Jag älskar när Jesper pratar om sånt! Sen var det engelska. Vi jobbade med grammatik men på ett ganska roligt sätt måste jag säga. Det gick snabbt och sen halkade jag iväg till bussen (det är jättehalt typ is överallt!). På vägen hem så var det en sånglärare som tog samma buss som jag så vi pratade lite. Det visade sig att hon bodde ganska nära mig. Det hade jag ingen aning om.

Nu har jag ätit gröt och knäckemacka samt pratat med Fanny. Nu ska jag göra ensembleläxan. Ska kunna en låt som jag knappt lyssnat på till imorgon. Lycka till Matilda!

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0