Onsdag

Hej!

Skriver inte mycket idag. Jag har varit i skolan. Det är jättemycket snö här! Och väldigt mycket is, jag halkade på vägen hem men slog mig som tur var inte. Det är skitkallt!

Dansade på gympan idag med :). Men jag fick fortfarande vara förare, det är jättesvårt! Jag hade Eos också och fick kolla på några riktigt fina uppspel av forumteater. Det var sjukt kul! Jag spelade upp förra gången så det var bara att kolla den här gången. Vi hade samhälle, kollade på film eller dokumentär om Fox news som säger sig vara någonting och balanced. Vilket dom tydligen inte var för dom smutskastade den som var emot George Bush och sa bara saker som framställde honom i god dager.

Mat var macaroner och köttbullar. Gott! :D. På eos med Jesper dvs. bild-delen av eos så fick vi analysera filmer och han berättade vissa saker som man inte tänker på men som finns i nästan alla filmer. Det var väldigt intressant. På engelskan så gjorde vi grammatikövningar.

Nu ska jag göra gemu, svenska, matte...undrar om det var något mer? Men jaja jag ska äta också.

Ikväll är det Greys Anatomy :D <3

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0