Läxdax!

Hej!

Nu ska jag plugga. Jag kom bara på en kul sak som hände igår. Jag skulleborsta året efter jag duschat. Så jag tar fram min kam och börjar borsta. Jag märker att jag har en tova så jag börjar jobba på den (nedifrån och uppåt som jag har fått lärt mig). Jag tar lite i taget, men helt plötsligt står jag med kammens handtag i handen och själva kam-delen sitter kvar i håret haha. Som i nån halvdålig komedi! Det var inte nån tunn liten borste heller uten en ganska tjock kam av hårdplast! My hair is magical! Haha lite kul.

Nu har jag sagt det. Jag kollade lägenheter nu på morgonen. Jag har länkat till mamma och så får hon säga vad hon tycker. Jag hoppas att vi hittar nåt. Alltså jag bor ju bra där jag är nu, men man saknar kök och ett eget rum. Men det löser sig!

Nu blir det läxor x1000. Börjar nog med piano :).

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0