Harry potter och Madicken!

Hej!

Igår (fredags) hade vi Harry Potter-marathon (mycket marathon nuförtiden haha). Den här gången så var det tre tjejer som kom hem till mig och Ellen! Väldigt mysigt och kul! Jag somnade dock i mitten av den femte filmen. Då var väl klockan fyra eller fem. Så jag dygnade inte. Jag missade med ungefär en till en och en halv timme.

Vi sov ganska länge trots alla alarm som gick igång. Jag gick upp vid elva och duschade. Sedan gick jag in och väckte dom andra mohahaha. Nejdå, Gabbi var vaken och dom andra följde med av fri vilja :). Vi käkade frukost och sen var jag tvungen att springa till bussen för jag skulle ut till Marie-Louise och Stefan för att träffa mormor som var uppe för att hämta deras nya hundvalp Madicken. Det var mysigt, vi fikade och spelade wii. Mormor är en riktig hejare på bowling hon ägde ut mina kusiner fastän dom spelat mer (det kanske till och med var hennes första gång).

Jag var kvar där ett tag och sedan liftade jag med Jessica hem. Hon släppte av mig vid ica för jag skulle handla och sedan lyckades jag ta en buss sista biten hem. Nu har jag precis sett på Harry Potter fem (från den delen där jag somnade). Jag ska snart se på sexan också men först blir det pianoläxa. Imorgon är min pluggdag. Då ska jag plugga så att det bara smäller om det! Men nu ska jag mysa och ladda upp!

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0