Datorsalen

Hej!
Nu sitter jag i datorsalen och väntar på att min lektion i ljudteknik ska börja. Jag har precis haft ensemble. Kul, som vanligt! :) Jag har också haft gemu, sådär för jag suger på intervaller och var tvungen att typ jobba på det och det var inte så kul. Man känner sig bara dålig.
Innan dess hade jag hål. Det betyder att jag skulle pluggat franska men istället så satte jag mig i ett pianorum och spelade i en timme ungefär. Mysigt! <3
Först på morgonen hade jag kör med vikarie. Det var okej men hon hade inte fått veta att hon skulle vara vikarie förräns några timmar innan så det blev lite rörigt. Sen hade vi gympa och dansade lindy hop!! Sjukt kul! :D
Jag och Ellen har slagit vad om att vi ska göra våra träningsprogram som vi designat till gympan. I en månad! Får se hur det går men man vill ju inte förlora ;)
Kan kanske inte blogga senare för jag måste verkligen plugga franska men nu har jag ju skrivit lite ändå :D. Smart va?
Nu kommer nog min lärare snart, tror jag.
Kram!!<3
Det vi dansade idag. Vi tog dock bort alla delar när man kastar runt tjejen, eller killen haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0