Snabbt igen...

Hej!

Har märkt att jag fuskar lite med bloggen nuförtiden...skriver aldrig mycket längre fastän mycket händer...Jag ska försöka att bättra mig...

Igår tömmde jag dom där krukorna i växthuset...det var fler än vad jag trodde så det tog längre tid...Det var fullt av gråsuggor och spindlar!! Gråsuggor har jag inte så mycket emot när dom bara är några stycken men när 20 kilar iväg när man lyfter en kruka är det lite äckligt...och sen har vi min fobi för spindlar...På dom flesta krukorna fanns det spindelväv och i början kollade jag på krukan innan jag tog upp den. Det tog för lång tid så i mitten tig jag det modiga beslutet att inte kolla på krukorna för jag kom fram till att jag blir mer rädd om jag ser spiundeln på krukan än om den skulle ha klättrat på min hand (ryser bara av tanken). Sen åkte jag ner till mormor där hittade jag många fina mönster :) Ett igrån Vera Wang! Det måste ha varit före det att hon blev berömd för det mönstret hade kostat 9 kr (tror jag attdet stod) men d var förstås för många år sedan så det kanske var lit pengar ändå men nu när hon är en känd designer så skulle hon aldrig ge ut mönster på sina kreationer!! Så det är one of a kind :D.

Ett annat fynd var en röd jättefin kjol som min mormor själv hade använt för många år sedan :) Den passade perfekt på mig! (lägger in en bild senare)

Idag har jag kollat på fotboll. Min lillebror spelade och dom vann med 2-1 :). Nu kom Farfar precis förbi och lämnade ett inspelat band på ett Greys Anatomy avsnitt :) Det ska jag kolla på nu och sen ska jag ner till mormor och äta mat...Om jag får låna datorn där kommer det nog en liten bildbomb senare :) kanske....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0