Sjuk:(

Hej!

Har varit sjuk i 39 graders feber (lite över också) så har inte orkat göra någonting. Jag är fortfarande förkyld så vi får se hur långt jag orkar skriva....

Eftersom jag var sjuk har jag varit hemma fredag och lördag utan att göra nånting jo..jag har sett ungefär 2 säsonger med vänner program :). Men ingenting bra...fast man ska ju ta det lungt ibland...

Idag var jag och såg på studentbalen :) Min kära syster gick ut i år och jag såg även lite andra människor som jag inte sett på ett tag :D. Alla (nästan) hade jättefina klänningar!!! och ni som känner mig vet att det inte är lätt för mig att kolla på så många vackra klänningar och själv inte äga en av dom...eller alla för den delen...Jag lägger upp bilder på det när dom kommit in på datorn...men nuförtiden blir det ju så bökigt! Internet har lagt ner igen så jag måste gå via huvuddatorn...och den är oftast upptagen så det är också en anledning till att det inte har blivit så mycket bloggande.

Iallafall Jag såg på när bilarna kom på studenten. Vi hade en ganska bra plats men sen när det kom flev folk så typ trängde dom på lite bakom och då blev platserna inte lika bra....men jag tog många fina kort :) och resten snor jag från facebook haha...När mina studenter kommit så fikade vi och sedan när det blev för kallt så gick jag pappa och Johan upp och skulle äta. Vi gick genom stan för att hitta nåt men inget passade Johan så tillslut så hamnade vi på Max....men det gick bra det med också. Efter det gick vi till obs och kollade lite...jag hittade en bra kokbok men den kostade över 200kr :(. Sen hittade jag en bra sak som man kan ge Fanny i födelsedagspresent...ifall det är nån som vill ha tips....Sen åkte jag och Johan hem med bussen och nu har jag gjort och ska fortfarande göra lite till SO....

Så nu ska jag gå!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0