Litet inlägg om så mycket

Hej!

Nu har jag varit på sudret på hugget. Jag kommer skriva mer om det senare för nu ska jag snart ner till min mormor för att kolla på mönster och innan det ska jag tömma alla krukor i växthuset så jag har en lite tidspress. Jag ville bara säga att jag har haft det jättebra. Igår var jag och sjöng vid en kolmila. Ska ännu få betalt...vet inte hur mycket det blir för det beror på hur mycket dom sålde av sina "förfriskningar". Men när jag var där såg det ut att gå ganska bra. Men dom måste ju tjäna på det och vi var 4 st som spelade så om man får en hundralapp så ska man väl vara gled men vi gjorde det mest för kul:) så betalningen är inte det viktigaste...

Nu ska jag tömma växthuset....


Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0